تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

تحصیل بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه شهاب دانش / فضای محیطی دانشگاه به‌هیچ‌عنوان جوابگوی نیازها  نیست

  • کد خبر : 6789
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
تحصیل بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه شهاب دانش / فضای محیطی دانشگاه به‌هیچ‌عنوان جوابگوی نیازها  نیست

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلام بازار،  دکتر مهدی کراری  در  جمع خبرنگاران  با بیان اینکه ایده تأسیس دانشگاه در سال ۱۳۸۳ کلید خورد و در نهایت در سال ۸۵ این دانشگاه تأسیس شدعنوان کرد: در سال ۸۹ اولین مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی شد و در ادامه ۲۲ رشته ارشد به آن اضافه شد. […]

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلام بازار،  دکتر مهدی کراری  در  جمع خبرنگاران  با بیان اینکه ایده تأسیس دانشگاه در سال ۱۳۸۳ کلید خورد و در نهایت در سال ۸۵ این دانشگاه تأسیس شدعنوان کرد: در سال ۸۹ اولین مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی شد و در ادامه ۲۲ رشته ارشد به آن اضافه شد.

کراری  ادامه داد:  در سال ۹۲ به ساختمان جدید منتقل و در ادامه از مؤسسه آموزش عالی به دانشگاه تبدیل شدیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه شهاب دانش توانسته اساتید خوبی را جذب کند و نظم‌وانظباط و مقررات آموزشی خوبی تدوین شده است گفت:این دانشگاه دانشجو محور است و همیشه اولویت دانشگاه بر کیفیت بالای آموزش بوده و این مهم همواره مورد تأکید خواهد بود.

وی از  تحصیل بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این دانشگاه خبرداد  و گفت: فضای محیطی دانشگاه به‌هیچ‌عنوان جوابگوی نیازهای ما نیست به‌خصوص این که در توسعه خوابگاه و مکان‌های ورزشی و آموزشی با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

دکتر کراری  در پایان ضمن درخواست از مسئولان استان برای اختصاص زمین به این دانشگاه افزود: نیاز داریم برای توسعه آموزش و بهترشدن خدمات امکانات جدیدی را در دانشگاه ایجاد کنیم که به دلیل مساحت بسیار اندک دانشگاه این مهم تاکنون محقق نشده است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6789
  • ارسال توسط :
  • 31 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تحصیل بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه شهاب دانش / فضای محیطی دانشگاه به‌هیچ‌عنوان جوابگوی نیازها  نیست بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها