تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

وزیر ارشاد به عدم حضور برخی از هنرمندان در جشنواره فجر واکنش نشان داد

  • کد خبر : 6952
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
وزیر ارشاد به عدم حضور برخی از هنرمندان در جشنواره فجر واکنش نشان داد

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از باشگاه خبرنگاان،  محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران درباره عدم حضور هنرمندان و تحریم جشنواره فجر گفت: ما الحمدالله با خیل عظیمی از هنرمندان مواجه هستیم که عاشقانه به کشورشان خدمت می‌کنند. ما همه هنرمندان عزیزمان را از خانواده خودمان فرض می‌کنیم […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از باشگاه خبرنگاان،  محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران درباره عدم حضور هنرمندان و تحریم جشنواره فجر گفت: ما الحمدالله با خیل عظیمی از هنرمندان مواجه هستیم که عاشقانه به کشورشان خدمت می‌کنند. ما همه هنرمندان عزیزمان را از خانواده خودمان فرض می‌کنیم و از همه آن‌ها بابت زحمتشان تشکر می‌کنیم.

اسماعیلی ادامه داد: هرکسی که عنوان هنرمند را دارد و فرهنگی است، دلش با منافع ملی گره خورده است. هیچ‌وقت هنرمندان به دنبال کناره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی _ هنری نیستند. من با امیدواری کامل نسبت به آینده فرهنگ و هنر عرض می‌کنم که همان‌طور که جشنواره قبل را پیش رو گذاشتیم و با استقبال زیاد جریان فرهنگی مواجه بود، ان‌شاالله در جشنواره‌های پش روی فجر نیز مردم همین اشتیاق را خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6952
  • ارسال توسط :
  • 33 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وزیر ارشاد به عدم حضور برخی از هنرمندان در جشنواره فجر واکنش نشان داد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها