تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

 پیروزی تیم فوتسال خانه مطبوعات استان قم در پنجمین دیدار تدارکاتی خود

  • کد خبر : 6972
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
 پیروزی تیم فوتسال خانه مطبوعات استان قم در پنجمین دیدار تدارکاتی خود

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، از جمله تماشاگران این بازی رحمت زاده مدیر ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ، احمد نامداری مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدای استان قم،چیت ساز نماینده روابط عمومی شهرداری قم در ستاد اجرایی مسابقات و جمعی از اهالی رسانه بودند. تیم خانه مطبوعات قم چندی پیش […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، از جمله تماشاگران این بازی رحمت زاده مدیر ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ، احمد نامداری مسئول روابط عمومی کنگره ملی شهدای استان قم،چیت ساز نماینده روابط عمومی شهرداری قم در ستاد اجرایی مسابقات و جمعی از اهالی رسانه بودند.

تیم خانه مطبوعات قم چندی پیش نیز در مقابل همین تیم به برتری رسیده بود. در آن بازی فرشاد عرب بازیکن خوب رسانه ای از ناحیه مچ پا به شدت مصدوم شد.

قرار است تیم خانه مطبوعات استان قم دوشنبه هفته آینده پنجم دی ماه ساعت ١٩ و ٣٠ دقیقه در ششمین بازی تدارکاتی خود به دیدار تیم کارکنان شعب بانک ملی استان قم برود. این بازی در سالن باشگاه اختصاصی بانک ملی واقع در بلوار غدیر، ابتدای ورودی شهرک پردیسان برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه می‌توانند برای تماشای آن حضور داشته باشند.

بر اساس آیین نامه جام شهدای رسانه، بازیکنان تیم های شرکت کننده باید حداقل یکی از سه شرط عضویت در خانه مطبوعات استانی، داشتن پرونده در سامانه “ایی – رسانه” وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا دارا بودن بیمه رسانه ای را داشته باشند و نیز هر تیم می تواند حداکثر دو بازیکن را بدون داشتن این شرایط به ستاد برگزاری معرفی کند.

تاکنون خانه های مطبوعات ١٨ استان آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات جام شهدای رسانه در قم اعلام کرده اند و پیش بینی می شود با افزایش این رقم، بیش از ۴٠٠ خبرنگار از سراسر کشور بهمن ماه در قم حضور یابند.

 جام شهدای رسانه با مشارکت و امضای تفاهم نامه بین خانه مطبوعات استان قم و شرکت یاران کریمه برگزار می شود و در صورت موفقیت، در سال های آینده نیز ادامه می یابد. امور اجرایی مسابقات توسط شرکت یاران کریمه به مدیر عاملی رسول خادم انجام می‌شود و این شرکت با همکاری و تعامل بسیار خوب خانه مطبوعات از چند ماه قبل کمیته های مختلف را فعال و رایزنی های گسترده ای را برای جلب مشارکت وزارتخانه ها و همچنین ادارات و سازمان های دولتی و بخش خصوصی کشور و استان در برگزاری مسابقات و همچنین اسکان، پخش تلویزیونی سراسری و استان‌ها، پذیرایی، حمل و نقل و اهدای جوایز به تیم‌ های برتر آغاز کرده است که در این زمینه خبرهای بسیار خوبی در آینده نزدیک خواهیم شنید.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=6972
  • ارسال توسط :
  • 33 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای  پیروزی تیم فوتسال خانه مطبوعات استان قم در پنجمین دیدار تدارکاتی خود بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها