تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

احداث شهرک پرورش ماهیان زینتی در قم

  • کد خبر : 708
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۲۷
احداث شهرک پرورش ماهیان زینتی در قم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: شهرک پرورش ماهیان زینتی با ظرفیت سالیانه ۲۰ میلیون قطعه در قم احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، عباس پورمیدانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای پروژه‌های آبیاری وضعیت خوبی داریم اما دو مشکل اساسی در مسیر وجود دارد که باید رفع شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم افزود: به‌تازگی احداث پمپاژهای ثانویه ممنوع و به‌این‌علت سامانه‌ها دچار کندی پیشرفت شده است، از طرفی گرانی تجهیزات و امکانات، کشاورزان را در ایجاد سیستم آبیاری بی‌انگیزه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در ایجاد گلخانه در سطح استان، استقبال خوب بوده و دو گلخانه ۵ و ۱۰ هکتاری امسال به سرانجام می‌رسد هرچند نسبت به کشور در ایجاد گلخانه عقب هستیم.

وی در مورد دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: شهرک پرورش ماهیان زینتی با ظرفیت سالیانه ۲۰ میلیون قطعه در قم احداث می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: بااینکه پروژه تا سال ۱۴۰۱ فرصت دارد اما با مشکلی جدی مواجه شده‌ایم که ممکن است محل اجرای طرح را جابه‌جا کنیم.

وی بیان کرد: مشکل مهم این طرح این است که شخصی با گرفتن سند تک‌برگ برای زمین، خود را شریک دولت کرده است و این شخص برای صدور سند مالکیت رضایت نمی‌دهد و این طرح چند سال دچار وقفه شده است.

پورمیدانی خاطرنشان کرد: در جهت برون‌رفت از این دغدغه، از اراضی ملی مکانی را انتخاب کرده‌ایم تا این طرح را به آنجا منتقل کنیم و چاه آبی را نیز برای اجرای پروژه تعریف شد.

 

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=708
  • ارسال توسط :
  • 27 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای احداث شهرک پرورش ماهیان زینتی در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها