تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

فدراسیون ورزش‌های همگانی به دنبال ایجاد تحرک و شور و نشاط در جامعه

  • کد خبر : 7652
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
فدراسیون ورزش‌های همگانی به دنبال ایجاد تحرک و شور و نشاط در جامعه

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، ، علی خلیلی در حاشیه سفرش به ارومیه گفت: برای توسعه ورزش همگانی و حضور مردم در فعالیت‌های ورزشی، باید ورزش رایگان بیش از پیش گسترش یابد و در این خصوص برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در فدراسیون پیش‌بینی شده است. وی تاکید بر ورزش همگانی (رایگان، ارزان و سهل […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، ، علی خلیلی در حاشیه سفرش به ارومیه گفت: برای توسعه ورزش همگانی و حضور مردم در فعالیت‌های ورزشی، باید ورزش رایگان بیش از پیش گسترش یابد و در این خصوص برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در فدراسیون پیش‌بینی شده است.

وی تاکید بر ورزش همگانی (رایگان، ارزان و سهل الوصول) را برنامه دولت عنوان کرد و گفت: ورزش رایگان و ارزان وظیفه ذاتی ماست ضمن اینکه توسعه و تعمیم ورزش همگانی نیز هدف وزارتی و توسعه وررش‌های تربیتی جزو یکی از برنامه‌های مهم ما به شمار می‌رود.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: با توجه به زندگی سکون تر و کم تحرک نیاز داریم فعالیت های ورزشی در جامعه گسترش یاید که در این خصوص طرح‌های ورزشی جدید چون مسابقات مینی فوتبال محلات برای توسعه ورزش محلات برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: مسابقات مینی فوتبال محلات ایران یکی از مهم‌ترین طرح‌های پیش‌بینی شده است که محلات مختلف بصورت رایگان در یک فعالیت ورزشی که برگزاری آن ۷ ماه به طول خواهدانجامید حضور خواهندیافت ضمن اینکه در حوزه کارکنان نیز مسابقات ورزشی کارکنان دولت در سطح کشور در حال برگزاریست که تا به امروز بیش از ۳هزار تیم ثبت‌نام کرده‌اند هرچند نام‌نویسی تیم‌ها در برخی استان‌ها همچنان ادامه دارد.

خلیلی گفت: برگزاری رقابت‌های مینی فوتبال زیر ۱۵ سال، طرح ورزش‌های صبحگاهی و المپیاد ورزش‌های همگانی از دیگر طرح‌های فدراسیون برای بالا بردن فعالیت و تحرک و افزایش شور و نشاط خواهدبود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=7652
  • ارسال توسط :
  • 34 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فدراسیون ورزش‌های همگانی به دنبال ایجاد تحرک و شور و نشاط در جامعه بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها