تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

طرح نصب، تعمیر و تعویض گاردریل محورهای جاده ای سه  شهرستان قم عملیاتی شد

  • کد خبر : 7672
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
طرح نصب، تعمیر و تعویض گاردریل محورهای جاده ای سه  شهرستان قم عملیاتی شد
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان قم از عملیاتی شدن طرح نصب، تعمیر و تعویض گاردریل محورهای جاده‌ای سه شهرستان استان قم خبرداد.

خبرنگار»ندا فرمایشی

حسین برقراری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سلام بازار، ضمن اعلام این خبر گفت: جهت اجرای این طرح پیمانی بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال،اعتبارتخصیص یافته است.

وی ارتقا ایمنی، کاهش نقاط حادثه خیز و…را از جمله اهداف اجرایی این پروژه دانست و اظهار داشت: با عنایت به اجرای طرح راه بخشنده که موجب حذف تعداد چشمگیری گاردریل گردید، طی این طرح نسبت به جمع آوری گاردریلهای محذوف اقدام می شود.

برقراری درادامه به دیگر آیتم های اجرایی این طرح پرداخت و گفت: تعمیر و نصب صدها شاخه گاردریل دوموج و سه موج درنقاط مرتفع، لبه پلها و دیگر نقاطی که احتمال انحراف و سقوط خودرو داده می شود از آیتم های اصلی این پروژه می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان قم گستره عملیاتی این پروژه را درسطح راههای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کهک ذکر کرد و گفت: دراین طرح ضمن تعمیر و تعویض تعداد چشمگیری از گاردریلهای موجود، نسبت به تقویت گاردریلهای ضعیف و ارتقا ضریب ایمنی آنها اقدام می شود.

حسین برقراری درخصوص بازه زمانی پروژه نیز اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده و ضرورت تسریع در اجرای این طرح مهم جاده ای، ان شا… تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۲ پروژه تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی درخاتمه ضمن تاکید بررعایت جامع مقررات ترافیک جاده‌ای از رانندگان و دیگر کاربرانی که از محل اجرای طرح عبور می نمایند درخواست کرد: نسبت به همکاری و تعامل با مجریان پروژه اهتمام ویژه را معمول نمایند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=7672
  • ارسال توسط :
  • 29 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای طرح نصب، تعمیر و تعویض گاردریل محورهای جاده ای سه  شهرستان قم عملیاتی شد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها