تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور  در قم برگزار  می شود

  • کد خبر : 7899
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور  در قم برگزار  می شود

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  سلام بازار، ، مجید تلخابی امروز  یکشنبه ۱۶ بهمن ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر با اشاره به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: به دلیل حضور یک ایرانی در بالاترین نقطه مسئولیتی رشته پرورش اندام در دنیا و حضور ایرانیان در مسابقات مختلف بین‌المللی بیشتر […]

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی  سلام بازار، ، مجید تلخابی امروز  یکشنبه ۱۶ بهمن ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر با اشاره به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: به دلیل حضور یک ایرانی در بالاترین نقطه مسئولیتی رشته پرورش اندام در دنیا و حضور ایرانیان در مسابقات مختلف بین‌المللی بیشتر مسابقات کشور توسط ورزشکاران کشورهای دیگر رصد می‌شود.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم که مسابقات قهرمانی کشور در شأن استان برگزار شود تا بتوانیم میزبانی دوره‌های بعدی را نیز کسب کنیم.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به اینکه در این مسابقات فقط آقایان حاضر هستند، گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته حداقل ۷۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در مسابقات شرکت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: این مسابقات در رشته‌های پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و گمیزکلاسیک در سالن ورزشی خانه مهندس پردیسان برگزار خواهد شد.
تلخابی با اشاره به جوائز این مسابقات، ابراز داشت: نفرات اول این مسابقات به تیم ملی دعوت خواهند شد و در بخش اورهال هم به نفرات برتر بیست میلیون تومان هدیه اهدا خواهد شد.
وی اضافه کرد: این مسابقات برای اولین‌بار در دو رده سنی زیر بیست سال و بیست تا بیست و دو سال با حضور داوران بین‌المللی برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم با اشاره به اینکه ایران در پرورش اندام یکی از قطب‌های دنیا است، گفت: وقتی رئیس پرورش اندام دنیا به ایران سفر کرد اعلام کرد که ایران برزیل پرورش اندام است.
وی تصریح کرد: این مسابقات در سه روز برگزار خواهد شد که روز اول ۱۹ بهمن‌ماه وزن‌کشی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر و در ادامه مسابقات و در نهایت هم اختتامیه برگزار خواهد شد.

***اسپانسری یک مسئله بسیار مهم است
همچنین در ادامه این مراسم جعفری، مسئول برگزار مسابقات با اشاره به اهمیت برگزاری این مسابقات در استان، گفت: یکی از مشکلات ما برگزاری مسابقات مسئله اسپانسر است.
وی ادامه داد: مسئله اسپانسری در قم بسیار ضعیف است و اطلاعاتی در خصوص آن وجود ندارد درحالی‌که این موضوع در دنیا بسیار مهم است.
مسئول برگزاری مسابقات کشوری عنوان کرد: مسئله اسپانسری یک مسئله بسیار مهم است که باید موردتوجه ویژه در استان قرار بگیرد.
وی بیان کرد: برای اسپانسری مسابقات در قم بسیاری از برندهای خوب و مهم استان همکاری نکردند درحالی‌که یک مسابقه بسیار مهم کشوری در قم قرار است برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=7899
  • ارسال توسط :
  • 31 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور  در قم برگزار  می شود بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها