تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان قم خبرداد اجرای طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی از ۲۰ بهمن ماه/انجام بیش از ۵۰هزار بازرسی از صنوف از ابتدای سال تاکنون

  • کد خبر : 791
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۹
مدیر بازرسی و نظارت  اتاق اصناف مرکز استان قم  خبرداد اجرای طرح  نوروزی  نظارت  بر واحدهای  صنفی  از ۲۰ بهمن ماه/انجام بیش از ۵۰هزار بازرسی از صنوف از ابتدای سال تاکنون

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان قم ازاجرای طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی اعم از تولیدی و توزیعی و خدمات فنی و عمومی از ۲۰بهمن ماه لغایت ۱۵فروردین سال آینده توسط مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، عباس جعفری اتابک طی گفتگویی  با بیان اینکه اصناف به عنوان یکی از اقشار بزرگ و تاثیر گذار در فعالیتهای اقتصادی می باشد  اظهارداشت: در جهت اجرای برنامه های ساماندهی اصناف، همچنین ضرورت نظارت جدی و سازمان دهی شده بر عملکرد متصدیان واحدهای صنفی با هدف پاسخگویی به مطالبات و رسیدگی مردمی در این ارتباط، واحدهای بازرسی و نظارت اصناف تشکیل گردیده است.

وی با بیان اینکه بازرسی از واحدهای صنفی به طور مستمر در حال انجام است گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۵ هزار بازرسی توسط بازرسان اتاق و حدود ۲۸ هزار بازرسی توسط بازرسان اتحادیه ها انجام شده است.

جعفری افزود: طی این بازرسی ها ۲۵۰۰پرونده به  تعزیرات ارسال شده است .

وی افزود:تعداد شکایات دریافت شده طی این مدت ۳هزارو ۲۰۰ مورد بوده که رسیدگی لازم به آن صورت گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت  اتاق اصناف مرکز استان قم عدم نصب اتیکت و گرانفروشی را از بیشترین تخلفات واحد های صنفی دانست.

جعفری در ادامه از حدود ۴۹هزار بازرسی از واحد های صنفی در خصوص دستورالعمل مربوط به کرونا توسط بازرسان اتاق اصناف خبرداد و گفت: از شیوع کرونا تاکنون ۵۵۶گشت مشترک نیز با همکاری سایر دستگاههای مرتبط برگزار شده است.

وی تصریح کرد در این مدت ۶۰۰اخطار عدم رعایت پروتکل ها به واحد های صنفی داده شده و  ۱۱۳مورد نیز پلمپ گردیده است.

وی  همچنین با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال از تشدید نظارت ها در ایام نوروز خبرداد و بیان داشت:طرح  نوروزی  نظارت  بر واحدهای  صنفی  اعم  از  تولیدی  و  توزیعی  و  خدمات  فنی  و عمومی   از ۲۰بهمن ماه  شروع وتا ۱۵فروردین سال آینده  ادامه دارد.

وی در پایان از  شهروندان   و زائرین  خواست که  هر گونه     کالا   وخدمات    را از  واحدهای  صنفی   دارای  پروانه  کسب  معتبر  تهیه و در صورت  خرید   و  دریافت  کالا   ،    فاکتور معتبر    همراه   با   مهر   از  فروشنده  دریافت و رسید  پرداخت   وجه   را   ،   نزد   خود  نگهداری  نمایند تا در صورت هرگونه شکایت رسیدگی به بهترین نحوممکن صورت پذیرد..

گفتنی است شهروندان هرگونه گرانفروشی ، کم فروشی،عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،تقلب ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور، فاقدین پروانه کسب و ….را میتوانند به طرق زیر به مدیریت بازرسی ونظارت اصناف قم اطلاع دهند .

تلفن تماس و دریافت شکایات وگزارشهای مردمی:

ثابت : ۳۷۷۵۱۲۱۲-۰۲۵

همراه: ۰۹۱۹۴۵۲۰۰۷۵

ارتباط مستقیم با مدیریت: ۳۷۷۵۱۲۱۳-۰۲۵

مراجعه حضوری : میدان جهاد ، ابتدای بلوار۱۵خرداد ، جنب ساختمان انتقال خون ، مجتمع اداری اصناف ، مدیرت بازرسی ونظارت اصناف .

 

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=791
  • ارسال توسط :
  • 39 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان قم خبرداد اجرای طرح نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی از ۲۰ بهمن ماه/انجام بیش از ۵۰هزار بازرسی از صنوف از ابتدای سال تاکنون بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها