تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

بیش از  ۲۸۰۰ تخت خوابگاهی جدید در گروه علوم پزشکی به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 7955
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
بیش از  ۲۸۰۰ تخت خوابگاهی جدید در گروه علوم پزشکی به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، دکتر عباس شیراوژن امروز در مراسم افتتاح طرح‌های دانشجویی و فرهنگی ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی در محل کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: دانشجویان علوم پزشکی خدمات زیادی به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ارائه داده اند. وی گفت: از سوی دیگر انقلاب اسلامی هم حق زیادی بر گردن […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، دکتر عباس شیراوژن امروز در مراسم افتتاح طرح‌های دانشجویی و فرهنگی ۲۰ دانشگاه علوم پزشکی در محل کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: دانشجویان علوم پزشکی خدمات زیادی به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ارائه داده اند.

وی گفت: از سوی دیگر انقلاب اسلامی هم حق زیادی بر گردن جامعه پزشکی دارد و اکنون جامعه پزشکی به قطب علمی منطقه بدل شده است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اضافه کرد: شعار ما زیست کریمانه دانشجویان و حفظ نشاط روحی و فرهنگی و جسمی آنهاست و با وجود فعالیت‌های بسیار نیازهای جدی در این زمینه وجود دارد.

وی گفت: در این افتتاحیه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ تخت خوابگاهی، ۸۰ سوئیت خوابگاهی متاهلی، ۵ مسجد و نمازخانه و چندین خانه فرهنگ و سلامت و ۱۶ پروژه سلف سرویس به بهره برداری می‌رسد.

شیراوژن افزود: در این مدت کمک هزینه تحصیلی دستیاران و دانشجویان پزشکی در دوره کارورزی نیز افزایش داشته است.

وی گفت: تلاش ما این است که به دانشگاه تراز گام دوم انقلاب برسیم.

معاون وزیر بهداشت گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته کمبودهای حوزه دانشجویی و فرهنگی علوم پزشکی هنوز وجود دارد و اکنون ۱۵ هزار ظرفیت خوابگاه مجردی و ۵ هزار ظرفیت خوابگاه متاهلی کمبود داریم.

ر

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=7955
  • ارسال توسط :
  • 29 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیش از  ۲۸۰۰ تخت خوابگاهی جدید در گروه علوم پزشکی به بهره برداری می رسد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها