تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

سالانه به طور متوسط ۱۱ هزار عنوان کتاب درقم مجوز نشر می گیرد

  • کد خبر : 8043
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
سالانه به طور متوسط ۱۱ هزار عنوان کتاب درقم مجوز نشر می گیرد

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، امیرعلی عموزاده روز سه‌شنبه در نشست خبری ششمین نمایشگاه کتاب دین افزود: با وجود این حجم از اعطای مجوز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بار سنگینی متحمل شده و خط به خط کتاب‌ها توسط ممیزان بررسی می‌شود. وی با اشاره وجود شهرک چاپ و نشر در قم […]

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، امیرعلی عموزاده روز سه‌شنبه در نشست خبری ششمین نمایشگاه کتاب دین افزود: با وجود این حجم از اعطای مجوز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بار سنگینی متحمل شده و خط به خط کتاب‌ها توسط ممیزان بررسی می‌شود.

وی با اشاره وجود شهرک چاپ و نشر در قم که این استان را متمایز کرده ، گفت: ۳۰ درصد از کاغذ کشور وارد قم شده و توزیع می‌گردد.

وی بیان کرد: سالانه بالغ بر ۲ میلیون جلد کتاب از قم به کشورهای خارجی صادر و امور مربوط به آن در کمترین زمان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان انجام می‌شود.

عموزاده با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب دین در قم بیان کرد: در این نمایشگاه برای رفاه حال طلاب و دانشجویان که ممکن است تنگناهای معیشتی داشته باشند و نتوانند به آسانی کتاب خریداری کنند، مقدار قابل توجهی بن تخفیف اعطا می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=8043
  • ارسال توسط :
  • 31 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سالانه به طور متوسط ۱۱ هزار عنوان کتاب درقم مجوز نشر می گیرد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها