تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
4

ضرورت تشکیل قرارگاه هنری و فرهنگی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 8211
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
ضرورت تشکیل قرارگاه هنری و فرهنگی در آذربایجان شرقی

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از خبرگزاری فارس ،  عابدین خرّم بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با وی، با اشاره به جایگاه آذربایجان شرقی در تاریخ فرهنگ و هنر ایران اسلامی، گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری پرشماری در استان توسط حوزه هنری برگزار شده و تبریز […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از خبرگزاری فارس ،  عابدین خرّم بعد از ظهر امروز در دیدار رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با وی، با اشاره به جایگاه آذربایجان شرقی در تاریخ فرهنگ و هنر ایران اسلامی، گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری پرشماری در استان توسط حوزه هنری برگزار شده و تبریز در این عرصه می‌تواند ستون ایران باشد.

وی تصریح کرد: شکوفایی حوزه هنری در آذربایجان شرقی ممکن است و ما نیز به طور جدی از این امر پشتیبانی می‌کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حوزه نفوذ فرهنگی تبریز علاوه بر منطقه شمال غرب، منطقه قفقاز و آناتولی را هم دربرمی‌گیرد، افزود: به برکت انقلاب اسلامی، هنرمندان ما امروز در تراز جهانی کار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای جوان سرمایه بزرگی برای پیشبرد چرخ توسعه اقتصادی و فرهنگی هستند و می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم در این دیدار گفت: با توجه به فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب در مورد پیشرو بودن آذربایجان در انقلاب، تشکیل قرارگاه هنری و فرهنگی در این استان یک ضرورت است.

محمدمهدی دادمان افزود: هدف از این مهم، روایت درست و صحیح این وضعیت در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری است و تکلیفی هم که رهبر معظم انقلاب در این حوزه بر دوش همه‌ گذاشتند، وظیفه ما را دوچندان می کند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=8211
  • ارسال توسط :
  • 36 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت تشکیل قرارگاه هنری و فرهنگی در آذربایجان شرقی بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها