تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

هزار و ۲۵۴ هکتار نهال‌کاری در قم

  • کد خبر : 849
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
هزار و ۲۵۴ هکتار نهال‌کاری در قم

پروژ‌های نهال‌کاری در مراتع علی‌آباد قم با هزار و ۲۵۴ هکتار مساحت و هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ملی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، مراسم پایان کار پروژه‌های نهال‌کاری در مراتع علی‌آباد قم با حضور مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، سمیعی مدیرکل روابط عمومی، اشرفی‌زاده مشاور رئیس سازمان، سجادی مشاور رئیس و مسئول هماهنگی امور استان‌ها، شعاعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم و محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم برگزار شد.

این پروژه‌ها با اولویت کاشت نهال بادام کوهی در مساحتی بیش از هزار و ۲۵۴ هکتار با هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان به پایان رسیده است.

منصور مسعود طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت ما حفظ آب، خاک و پوشش گیاهی است، اظهار کرد: ما با کار آبخیزداری به دنبال جلوگیری از فرسایش خاک و کاهش خطرات سیلاب هستیم و به افزایش ثبات خاک کمک می‌کنیم و در نهایت به افزایش سرسبزی خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در حوزه منابع طبیعی بسیار جدی و محور اصلی است، عنوان کرد: امسال ۳۴۰ تشکل ایجاد شده است که این تشکل‌ها ده‌ها هزار عضو دارند و به غیر از آن‌ها، ۷۰ هزار همیار طبیعت با منابع طبیعی مشارکت دارند.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با تاکید بر اینکه مردم به عنوان خیرین آبخیزداری در طرح‌های آبخیزداری مشارکت می‌کنند، مطرح کرد: در برخی از عرصه‌ها همانند زراعت چوب و گیاهان دارویی این مشارکت بیشتر مشاهده می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=849
  • ارسال توسط :
  • 30 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هزار و ۲۵۴ هکتار نهال‌کاری در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها