تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

پرداخت تسهیلات  به بیش از یک میلیون نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن

  • کد خبر : 9138
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
پرداخت تسهیلات  به بیش از یک میلیون نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، مهدی صحابی گفت: پارسال به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است. صحابی گفت: به منظور قانون حمایت از جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۱، شبکه بانکی به تعداد ۸۹۶ […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، مهدی صحابی گفت: پارسال به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

صحابی گفت: به منظور قانون حمایت از جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۱، شبکه بانکی به تعداد ۸۹۶ هزار و ۵۲ نفر به مبلغ ۱۲۳ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت کرده است که این میزان رشد ۵۵ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال قبل داشته است

صحابی گفت: پارسال همچنین تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نیز به ۸۲۴ هزار و ۹۰۸ نفر به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیر اداره اعتبارات تصریح کرد: بر اساس این گزارش، در سال گذشته در قبال تسهیلات ودیعه مسکن، ۲۵۳ هزار و ۲۱۱ پرونده تشکیل شده که از این تعداد ۲۲۴ هزار ۴۶۰ نفر به میزان ۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی اظهارداشت: پارسال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری نیز به ۸۲۴ هزار و ۹۰۸ نفر به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9138
  • ارسال توسط :
  • 33 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پرداخت تسهیلات  به بیش از یک میلیون نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها