تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند

  • کد خبر : 9286
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، نقل قول‌های متفاوت و بعضا متضاد در ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بدلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای هنوز ادامه دارد و برخی از مسئولان این دو باشگاه و وزیر ورزش اعتقاد دارند که استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند. وزیر ورزش در پاسخ به پرسشی درباره […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، نقل قول‌های متفاوت و بعضا متضاد در ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بدلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای هنوز ادامه دارد و برخی از مسئولان این دو باشگاه و وزیر ورزش اعتقاد دارند که استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند.

وزیر ورزش در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا، اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند. حداقل ۲ هفته دیگر برای بارگذاری اسناد مهلت دارند و پول‌ها و بدهی‌ها پرداخته شده است.

سجادی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال هم اهتمام ویژه‌ای به این موضوع دارد، تأکید کرد: برای حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا امیدوارم مگر اینکه AFC از عدم رعایت قانون یا دیر بارگذاری شدن مدارک ایراد بگیرد ولی هنوز مهلت داریم. فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس هم به اندازه کافی مستندات برای دفاع دارند.

:

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9286
  • ارسال توسط :
  • 38 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها