تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران

  • کد خبر : 9380
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،  پرسپولیس که با تنها یک امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، در هفته پایانی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برابر نساجی قرار گرفته و برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به دنبال پیروزی برابر شاگردان کارلوس هرناندز خواهد بود. این دیدار در شرایطی در […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،  پرسپولیس که با تنها یک امتیاز بیشتر از سپاهان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، در هفته پایانی در ورزشگاه وطنی قائمشهر برابر نساجی قرار گرفته و برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به دنبال پیروزی برابر شاگردان کارلوس هرناندز خواهد بود.

این دیدار در شرایطی در حضور پرشور هواداران دو تیم برگزار می‌شود که پرسپولیس در صورت پیروزی در این مسابقه قطعا قهرمان خواهد شد اما در صورت رقم خوردن هر نتیجه دیگری، باید منتظر نتیجه دیدار مس کرمان و سپاهان بماند.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، علی شجاعی، رضا جعفری.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

دقایق حساس :
 نساجی صفر – پرسپولیس یک (دقیقه ۱ – علی نعمتی): توپ ارسالی توسط مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی با دفع ناقص حامد شیری و علیرضا ابراهیمی همراه شد، اما در ادامه توپ مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت تا دو به راحتی دروازه نساجی را باز کند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9380
  • ارسال توسط :
  • 42 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پرسپولیس قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها