تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
4

توضیحات رییس اتحادیه میوه و بار فروشان استان قم در خصوص وضعیت میوه و تره بار در قم

  • کد خبر : 9543
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
توضیحات رییس اتحادیه میوه و بار فروشان استان قم در خصوص وضعیت میوه و تره بار در قم

رییس اتحادیه میوه و بارفروشان استان قم گفت: قیمت میوه و تره بار در قم مناسبت تر از سایر استان هست. به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، عباس موحدی طی گفتگویی با اشاره به قیمت میوه و تره بار در قم عنوان کرد:از انجا که در میدان […]

رییس اتحادیه میوه و بارفروشان استان قم گفت: قیمت میوه و تره بار در قم مناسبت تر از سایر استان هست.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، عباس موحدی طی گفتگویی با اشاره به قیمت میوه و تره بار در قم عنوان کرد:از انجا که در میدان تره بار قم میوه ها از استان های مختلف می آید همین امر سبب شده تا قیمت میوه در قم مناسبت تر از سایر استان ها باشد.

وی با بیان اینکه عرضه و تقاضا می تواند در کاهش و یا افزایش میوه موثر باشد بیان داشت:  لذا نمی توان نرخ ثابتی را برای میوه و تره بار برای مدتی تعیین کرد و در بسیاری از استان ها نیزهمین گونه است.

رییس اتحادیه میوه و بار فروشان استان قم با اشاره به فراوانی بسیاری از میوه ها افزود: خوشبختانه امسال میوه های مختلف به اندازه کافی در سطح بازار و میادین میوه و تره بار وجود دارد.

وی پیرامون افزایش قیمت گوجه طی روزهای اخیر بیان داشت: یکی از دلایل افزایش قیمت گوجه صادرات ان به کشورهای اطراف است ولی با رسیدن محصولات جنوب طی هفته های اخیر شاهد کاهش قیمت گوجه خواهیم بود.

وی در خصوص نظارت بر میوه و تره بار توضیح داد: تنوع و وجود انواع میوه ها، نظارت را کمی مشکل کرده است، ولی با این وجود نظارت لازم توسط اتحادیه در میادین انجام میشود.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9543
  • ارسال توسط :
  • 37 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای توضیحات رییس اتحادیه میوه و بار فروشان استان قم در خصوص وضعیت میوه و تره بار در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها