تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

توضیحات نایب رییس اتاق اصناف مرکزاستان قم پیرامون آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا برای صنوف

  • کد خبر : 9549
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
توضیحات نایب رییس اتاق اصناف مرکزاستان قم پیرامون آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا برای صنوف

ب نایب رییس اتاق اصناف مرکز استان قم طی گفتگویی دریک برنامه رادیویی ضمن اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مدییرت کرونا برای صنوف پیرامون مشکلات ایجاد شده بر اثر کرونا و اقدامات اتاق اصناف قم در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، بیت اله کریمی دراین […]

ب

نایب رییس اتاق اصناف مرکز استان قم طی گفتگویی دریک برنامه رادیویی ضمن اشاره به آخرین تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مدییرت کرونا برای صنوف پیرامون مشکلات ایجاد شده بر اثر کرونا و اقدامات اتاق اصناف قم در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، بیت اله کریمی دراین گفتگو ضمن تقدیر و تشکر از همراهی صنوف  در ایام کرونا در ابعاد مختلف اظهارداشت:طی دوهفته اخیر بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا به جز گروههای شغلی یک،سایر گروههای شغلی تعطیل بودند و در این مدت با تشکیل تیم های بازرسی  نظارت کافی بر این تعطیلی ها انجام شد.

وی در ادامه در خصوص آخرین تصمیمات  ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: بر اساس اخرین مصوبه این ستاد از روز شنبه ۱۵آذرماه گروههای شغلی ۲می توانند به فعالیت خود با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دهند.

نایب رییس اتاق اصناف مرکز استان قم همچنین به دغدغه ها و مشکلات کسبه و صنوف اشاره و بیان داشت: با توجه به تعطیلی های طولانی مدت، بسیاری از صنوف، دچار خسران و ضرر شدند و مشکلاتی از قبیل چک های برگشتی،دیون بانکی،بدهی های مالیاتی و….. برایشان بوجود امد.

وی تصریح کرد: به دلیل تعطیلی برخی از صنوف بسیاری از کارگران مشغول در ان واحدها  بیکار شده و همین امر تبعات اجتماعی و اقتصادی را بوجود اورده است ، ضمن اینکه برخی از رسته های شغلی از جمله فروشندگان پوشاک و… که فروش ان هابه صورت فصلی است نتوانستند کالای خود را به فروش برسانند و به تبع ان آسیب های جدی به این رسته ها وارد شده است.

بیت اله کریمی از احصاء مشکلات و آسیب های وارده به واحد های صنفی و انعکاس دغدغه های کسبه و صنوف به مقامات کشوری و استانی توسط اتاق اصناف خبرداد و افزود: ارائه تسهیلات کم بهره در جهت رفع و جبران خسارات وارده به صنوف،بخشش های مالیاتی، همراهی و همکاری در چک های برگشتی از پیشنهادات و درخواست های مجموعه اتاق اصناف قم بوده که به دستگاههای ذیربط و مسئولین مربوطه منعکس شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9549
  • ارسال توسط :
  • 67 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای توضیحات نایب رییس اتاق اصناف مرکزاستان قم پیرامون آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا برای صنوف بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها