تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

فعالین در رسته خاکبرداری با اخذ معرفی نامه از اتحادیه جهت دریافت سوخت به شرکت ملی پخش فرآورده های نفت مراجعه کنند

  • کد خبر : 9568
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
فعالین در رسته خاکبرداری با اخذ معرفی نامه از اتحادیه جهت دریافت سوخت به شرکت ملی پخش فرآورده های نفت مراجعه کنند

رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی استان قم گفت: افرادی که دارای پروانه کسب در رسته کرایه ماشین آلات راه سازی و ساختمانی با اپراتور(خاکبرداری) می باشند میتوانند با دریافت معرفی نامه از اتحادیه و مراجعه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفت نسبت به دریافت سوخت خود اقدام نمایند. محمد تقی پورنجاتی طی گفتگویی با […]

رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی استان قم گفت: افرادی که دارای پروانه کسب در رسته کرایه ماشین آلات راه سازی و ساختمانی با اپراتور(خاکبرداری) می باشند میتوانند با دریافت معرفی نامه از اتحادیه و مراجعه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفت نسبت به دریافت سوخت خود اقدام نمایند.
محمد تقی پورنجاتی طی گفتگویی با اشاره به رسته های اتحادیه مصالح ساختمانی استان قم اظهارداشت:اتحادیه مصالح ساختمانی شامل حدود ۲۷ رسته می باشد.
وی گفت: رسته های عمده فروشی آهن الات،دفتر آهن فروشی،خرده فروشی آهن آلات به جز فولاد،قراضه آهن فروشی و ضایعات،خرد کردن نبشی و مشبک نمودن آهن،کشش انواع میله و مفتول و مس،عمده فروشی مصالح ساختمانی به صورت حق العمل کاری،خرده فروشی مصالح ساختمانی،دفتر فروش مصالح ساختمانی،خرده فروشی و عمده فروشی سیمان،خرده فروشی و عمده فروشی کاشی و سرامیک،خرده فروشی سنگ ساختمانی، دفتر فروش سنگ ،فروش لوله داربست و اتصالات،خدمات نصب و اجاره داربست فلزی ،دفتر داربست فلزی،خرده فروشی قیرو مصالح عایق کاری و کنف،خرده فروشی عایق رطوبتی ،کرایه جرثقیل با راننده، ،حفاری و تعمیر چاه قنات،تخلیه چاه و فاضلاب و عمده فروشی گچ و مصنوعات گچی، خرده فروشی انواع ایرانیت و لوله های ایرانیتی و پوشش سقف سوله از نمونه رسته های مرتبط به اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی می باشد.
رییس اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی استان قم رسته کرایه ماشین الات راه سازی و ساختمانی با اپراتور(خاکبرداری) را از رسته های این اتحادیه دانست و افزود:افرادی که در این رسته فعالیت دارند و فاقد پروانه کسب می باشند می بایست با مراجعه به اتحادیه و ارایه مدارکی از قبیل گواهی نامه ،دفتر و دستگاه و… نسبت به دریافت پروانه اقدام نموده تا بتوانند فعالیت داشته باشند در غیر اینصورت مجاز به ادامه فعالیت نیستند.
وی بیان داشت: همچنین افرادی که دارای پروانه کسب در این رسته می باشند میتوانند با دریافت معرفی نامه از اتحادیه و مراجعه به شرکت نفت خدمات بگیرند.
پورنجاتی در پایان با اشاره به ثبت نام اعضاء در سامانه جامع انبار ها ادامه داد: از آهن فروشان نیز انتظار داریم تا هرچه سریعتر در سامانه جامع انبار ها ثبت نام نمایند تا متحمل خسارت ،جریمه و … نشوند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9568
  • ارسال توسط :
  • 38 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فعالین در رسته خاکبرداری با اخذ معرفی نامه از اتحادیه جهت دریافت سوخت به شرکت ملی پخش فرآورده های نفت مراجعه کنند بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها