تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

برگزاری نمایشگاه عطر تربت در قم

  • کد خبر : 9667
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
برگزاری نمایشگاه عطر تربت در قم

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، این نمایشگاه که با حضور هیات های مذهبی با اجرای برنامهشعرخوانی،مرثیه سرایی،مداحی،تعزیه خوانی و…. همراه خواهد بود. در این نمایشگاه انواع خدمات و محصولات اعم از البسه و زنجیر، اقلام بهداشتی، کتاب و محصولات فرهنگی و هنری، حتی تجهیزات صوتی و تصویری در دسترس مردم قرار گرفته خواهد گرفت. […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، این نمایشگاه که با حضور هیات های مذهبی با اجرای برنامهشعرخوانی،مرثیه سرایی،مداحی،تعزیه خوانی و…. همراه خواهد بود.

در این نمایشگاه انواع خدمات و محصولات اعم از البسه و زنجیر، اقلام بهداشتی، کتاب و محصولات فرهنگی و هنری، حتی تجهیزات صوتی و تصویری در دسترس مردم قرار گرفته خواهد گرفت.

بخش هایی از این نمایشگاه شامل کتاب عاشورایی، کتاب شعر، تکیه محتشم، تکیه تجربه هیئت، تکیه کودک، محصولات کودک، تکیه نوجوان، محصولات نوجوان، محصولات فرهنگی، محصولات روضه خانگی، دکور هیئت، معرض البرکات، کتیبه و بیرق، پوشاک محرمی بانوان و آقایان، محصولات عفاف و حجاب، چایخانه هیئت، چای و دمنوش روضه، طبل و کتل، لوازم الکترونیکی، آشپزخانه هیئت، لوازم صوتی، لوازم نورپردازی، لوازم بهداشتی، ظروف یک‌بارمصرف و مواد غذایی و… خواهد بود.

از برنامه های جانبی این نمایشگاه پخت نذری با بیش از ۵۰ دیگ خواهد بود.

ساعت بازدید و حضور در برنامه های برپایی مراسم حسینی در نمایشگاه «عطر تربت»   از ۱۹ لغایت ۲۳ و از  ساعت ۱۷تا ۲۳ اعلام گردیده است.

لازم به ذکر است با توجه به موقعیت کنونی نمایشگاه بین المللی استان؛ امید است به لطف حق و عنایت حضرت حسین علیه السلام؛ استقبال و بازدید از غرفه ها به نحو شایسته برگزار گردد.

جهت رزرو غرفه با شماره های شرکت توسعه نمایشگاه های بین المللی استان قم   ۰۹۰۵۵۹۴۶۱۳۳ و ۰۹۰۲۳۸۳۸۵۶۳ و ۰۲۵۳۳۸۰۰۰۲۱ تماس خاصل نموده و یا با ورود به لینک ذیل اقدام فرمائید:

https://shhmq.ir/formha/

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9667
  • ارسال توسط :
  • 38 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری نمایشگاه عطر تربت در قم بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها