تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

۲۰ هزار سری جهیزیه به زوج‌های مددجوی سراسر کشور اهدا شد

  • کد خبر : 9688
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
۲۰ هزار سری جهیزیه به زوج‌های مددجوی سراسر کشور اهدا شد

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، این سری جهیزیه حاوی پنج قلم کالا شامل یخچال فریزی، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که ارزش تقریبی آن ۴۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. این نخستین سری از جهیزیه‌های اهدایی خیرین برای نوعروسان است و بنابر برنامه ریزی کمیته امداد امسال ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، این سری جهیزیه حاوی پنج قلم کالا شامل یخچال فریزی، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که ارزش تقریبی آن ۴۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

این نخستین سری از جهیزیه‌های اهدایی خیرین برای نوعروسان است و بنابر برنامه ریزی کمیته امداد امسال ۱۰۰ هزار جهیزیه به نوعروسان اهدا خواهد شد. کمیته امداد امام خمینی با کمک خیرین سال گذشته ۸۳ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در آیین امروز طی سخنانی گفت: افتخار امروز بر پیشانی خیرین، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی است که در حوزه خیر کمیته امداد را یاری کردند تا به عنوان سرباز و خادم مردم گوشه‌ای از مشکلات اقشار کم برخودار را برداریم.

سید مرتضی بختیاری افزود: سال گذشته با کمک تولید کنندگان برای ۸۳ هزار جهیزیه بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان صرفه جویی شد که کاملا از تولیدات داخلی استفاده و با همراهی تولیدکنندگان پایین از قیمت بازار تهیه شد.

وی برنامه ریزی برای اهدای جهیزیه را تحت قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده دانست و اضافه کرد: امیدواریم طی سال جاری به هدف ۱۰۰ هزار جهیزیه برسیم و باور داریم با شناختی که از خیرین، سپاه، ستاد اجرایی امام و دیگر نهاد‌های انقلابی داریم این هدف دست‌یافتنی است.

رئیس کمیته امداد اعلام کرد: بنا داریم در مرحله دوم در تاریخ ۱۱ مهرماه مصادف با میلات حضرت رسول اکرم (ص) ۳۰ هزار سری جهیزیه دیگر نیز به نوعروسان و زوج‌های جدید اهدا شود.

بختیاری به همراهی مجلس برای حوزه اشتغال مددجویان کمیته امداد اشاره کردو گفت: سال گذشته مجلس اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی و برای امسال نیز ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد در نظر گرفتند که گامی بزرگ برای رفع چالش اشتغال این اقشار کمک برخوردار است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9688
  • ارسال توسط :
  • 31 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۲۰ هزار سری جهیزیه به زوج‌های مددجوی سراسر کشور اهدا شد بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها