تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

موج چهارم شیوع کرونا در کمین قمی ها

  • کد خبر : 970
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
موج چهارم شیوع کرونا در کمین قمی ها

-استاندار قم گفت: با توجه به وضعیت نارنجی قم، موج چهارم شیوع کرونا در کمین است.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قدردانی صمیمانه‌ای از مرم فهیم و ولایت مدار قم در ایام تحویل سال و تعطیلات نوروزی و جشن نیمه شعبان و روز طبیعت داریم.

استاندار قم افزود: شهروندان، همراهی و همدلی خوبی را در برگزاری باشکوه ایام و همچنین رعایت بالای پروتکل‌های بهداشتی نشان دادند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز چندین موضوع موردبررسی قرار گرفت، در ارتباط با آخرین وضعیت استان‌ها اعلام شد که تعدادی از استان‌های کشور وارد خیز موج چهارم شدند و وضعیت بسیاری از شهرها تغییر پیداکرده است.

سرمست بیان کرد: در قم نیز وارد وضعیت نارنجی شدیم و موج چهارم شیوع کرونا در کمین است و در صدد هستیم با رعایت پروتکل‌ها و اعمال ممنوعیت‌ها از خیز موج چهارم جلوگیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی قم، مقررات و محدودیت‌هایی برای اصناف و گروههای شغلی و ادارات نسبت به این شرایط اعمال می‌شود؛ ۱۴ ماه است که با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنیم، هر چند وضعیت استان نسبت به دیگر ستان‌ها قال قبول است.

استاندار قم گفت: موضوع دیگری در این جلسه موردبحث قرار گرفت که در سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ‌گونه دوگانگی در برخورد با سفر نسبت به کشورهای همسایه۹ همچون ترکیه و عراق وجود ندارد و بر اساس وضعیت اعلامی قرمز و حاد بیماری در کشورها، سفر ممنوع می‌شود.

وی افزود: هر چه پروتکل‌ها بیشتر موردتوجه قرار بگیرد، محدودیت‌ها در سفر و تردد کاسته می‌شود، با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان نیز قرار داریم، کلیات طرح محدودیت‌ها توسط اعضا مطرح شد و در شهرهای آبی و زرد برگزاری مراسم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

سرمست عنوان کرد: همچنین برای برگزاری مراسم‌های ماه مبارک رمضان در فضاهای باز و شب‌های قدر تمهیداتی اندیشیده شده که به‌زودی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: در این جلسه اعلام شد به علت بی‌توجهی برخی از افراد دارای تست مثبت در رعایت قرنطینه و ایجاد آسیب به دیگران، اقدامات بازدارنده ویژه شکستن قرنطینه مبتلایان به کرونا در قم عملیاتی می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=970
  • ارسال توسط :
  • 37 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای موج چهارم شیوع کرونا در کمین قمی ها بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها