تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

بازدید ماهانه ۱۴ میلیون نفر از سایت ویکی شیعه/ رونمایی از ترجمه ۱۱۰ عنوان کتاب مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به ۲۰ زبان

  • کد خبر : 11851
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
بازدید ماهانه ۱۴ میلیون نفر از سایت ویکی شیعه/ رونمایی از ترجمه ۱۱۰ عنوان کتاب مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) به ۲۰ زبان
۱۱۰ عنوان کتاب به بیش از ۲۰ زبان دنیا ترجمه و چاپ شده که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۳۰ آذرماه جاری رونمایی خواهد شد

معاون علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با اشاره به اینکه این مجمع، از ابتدای تأسیس در عرصه‌های مختلف، خدمات فراوانی برای پیروان اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان داشته است، گفت: مجمع جهانی اهل‌بیت، در عرصه‌های پژوهش، ترجمه، چاپ، نشر و توزیع فعال بوده است و اساساً وظیفه ذاتی و رسالت اصلی‌اش، بیان صحیح و درست معارف به زبان‌های مختلف به جهانیان تعریف شده است، تا همه بتوانند با این معارف آشنا شوند.

فرمانیان در ادامه به توضیح برخی فعالیت‌های پژوهشی مجمع پرداخت و افزود: از سال ۱۳۹۸، همایش بین‌المللی حضرت ابوطالب(ع) حامی پیامبر اعظم(ص) در مجمع جهانی شروع شد که تا سال جاری، فعال بوده است و حاصل آن، مجموعه آثار همایش حضرت ابوطالب(ع) است که در ۳۳ جلد آماده‌شده و در دی‌ماه سال جاری، رونمائی خواهد شد.

وی افزود: مجموعه کارهایی که درباره این همایش انجام شده، در یک مجموعه‌ی ۵ جلدی با عنوان «گزارش همایش ابوطالب(ع)» آماده‌شده و امکان استفاده علاقه‌مندان از آن وجود دارد.

معاون علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با بیان اینکه این همایش با حمایت‌های مالی آیات مکارم شیرازی و سیستانی انجام شده است، گفت: فعالیت‌های زیادی در فضای بین‌الملل و بحث‌های متعدد علمی انجام شد که در این راستا بیش از ۸۰ نشست علمی در سراسر جهان در بخش ابوطالب(ع) داشتیم که در گزارشی پنج‌جلدی آماده‌شده و نسخه دیجیتال هم بعد از رونمایی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی به تشریح سایر اقدامات انجام شده در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: ۱۱۰ عنوان کتاب به بیش از ۲۰ زبان دنیا ترجمه و به‌صورت محدود چاپ شد و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۳۰ آذر رونمایی خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=11851
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها