به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، در گفتوگوی ویژه خبری شب گذشته حسن عابدینی معاون امور استانهای رسانه ملی و علیرضا شریفی معاون فناوری و توسعه رسانه ملی درباره جزئیات تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی صحبت کردند.
علیرضا شریفی معاون فناوری و توسعه رسانه ملی گفت: رسانه ملی جهت سیگنال رسانی برای هموطنان در بخش ملی و استانی از ۳۳ مرکز بهره میگیرد و از این تعداد ۳۲ مرکز درگیر پروژه انتخابی شدند تا ۲۰۸ حوزه انتخاباتی که وزارت کشور آنها را معرفی کرده است را پوشش دهند.
وی افزود: از این ۲۰۸ حوزه انتخاباتی پنج حوزه اختصاص به اقلیتهای مذهبی دارد و ۲۰۳ حوزه دیگر آن در دستور کار معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی قرار گرفت که در ۳۲ مرکز پخش باید توزیع شود.
شریفی عنوان کرد: مردم بعد از افتتاح هر حوزه انتخاباتی که از طریق شبکه استانی افتتاح میشود، مجدد سرچ کنند و کانالهای جدید در ادامه کانالهای ملی و استانی قرار میگیرد.
همچنین حسن عابدینی معاون امور استانهای رسانه ملی گفت: بحث محتوا همزمان با افتتاح و راه اندازی دو ساعته کانالها به صورت آزمایشی آغاز میشود، محتوا شامل سرود ملی بر اساس المانها و نمادهایی است که در حوزه انتخاباتی برنامهریزی شده است.