تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

افتتاح و بهره برداری از ۲۴۰۰ پروژه به ارزش حدود ۴۱۰ هزار میلیارد تومان/مراکز تجاری ایران در ۱۷ کشور فعال شده است

  • کد خبر : 12503
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
افتتاح و بهره برداری از ۲۴۰۰ پروژه به ارزش حدود ۴۱۰ هزار میلیارد تومان/مراکز تجاری ایران در ۱۷ کشور فعال شده است
سخنگوی دولت درباره پروژه‌های بهره برداری شده در دهه فجر گفت: حدود ۲۴۰۰ پروژه به ارزش حدود ۴۱۰ هزار میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری شده است که بخشی از این طرح‌ها در سفر‌های استانی به بهره‌برداری رسیده است و بخشی نیز تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برنامه دولت برای کنترل بر قیمت بازار تشکیل وزارت بازرگانی است، گفت: ساختار‌های موجود برای نظارت بر بازار کفایت نمی‌کند و کارآمدی لازم را ندارد نیاز به ساختار متمرکز و قوی و دارای ابزار و تشکیلات و ساز و کار‌های لازم است که بتواند نظارت موثری بر بازار داشته باشد.

سخنگوی دولت اظهار کرد: مقدمات جذب ۱۶۰ نخبه در هیأت علمی دانشگاه نهایی شده است و در مرحله تخصیص بودجه در سازمان برنامه و بودجه قرار دارد.

مراکز تجاری ایران در ۱۷ کشور فعال شده است

بهادری جهرمی بیان کرد: به گزارش دستگاه‌های متولی در وزارت اقتصاد، در حوزه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری را شاهد بودیم.

سخنگوی دولت گفت: در حوزه تامین ارز صنعت و معدن، نسبت به چهار سال قبل از آن ۶۳ درصد رشد را شاهد بودیم.

وی افزود: در حوزه تجارت، مراکز تجاری ما در ۱۷ کشور فعال شده است که هم معرف فعالان اقتصادی تجاری ما در کشورهای مختلف است و هم در انجام تشریفات قانونی برای صادرکنندگان و فعالان اقتصادی تسهیل‌گری می‌کنند.

مجلس ۴۰۰ همت مصارف بدون منابع به بودجه وارد کرد

وی ادامه داد: طبق گزارش سازمان برنامه و بودجه، ناترازی‌هایی که به واسطه تغییرات مجلس در بودجه رخ داده و منابع لازم پیش بینی نشده، بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

بهادری جهرمی گفت: میزان ناترازی‌ای که مجلس در بودجه ایجاد کرده عدد بسیار بالا و چشم گیری است و شاکله بودجه را تحت تاثیر قرار داده و یک پنحم بودجه کل کشور بدون منابع نوشته شده است.

وی بیان کرد: انتظار این است با همراهی، همفکری و نگاه کارشناسی، بودجه را به صورت جدی مورد بازنگری قرار دهیم و به عنوان سخنگوی دولت از مجلس خواهش میکنم که کنترل تورم را به عنوان خط قرمز بداند و به دنبال تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی باشد.

برنامه دولت برای ناترازی در مصرف بنزین 

سخنگوی دولت گفت:  برای حل ناترازی در مصرف بنزین ، سیاست دولت غیرقیمتی بوده است و اولین سیاست افزایش تولید بنزین است. سرعت و رشد نرخ مصرف بنزین در کشور بالاست. ۳۰ میلیون لیتر بنزین قاچاق کشف و برخورد شده است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=12503
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها