تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

نجام بیش از ۷۰ هزار خدمت بستری به بیمه شدگان قمی

  • کد خبر : 13653
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
نجام بیش از ۷۰ هزار خدمت بستری به بیمه شدگان قمی
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم اظهار داشت: سال گذشته بیش از 60 هزار بیمه شده درمراکز طرف قراداد و بیش از 11 هزار بیمار در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی قم از خدمات بستری بهره مند شدند

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار ، دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم گفت: سال گذشته بیش از ۶۰ هزار  و ۷۰۹ بیمه شده در هشت بیمارستان طرف قراداد و بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۳ بیمار در تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی قم از خدمات بستری بهره مند شدند.

مدیر درمان استان قم در ادامه گفت بیمارستان امام رضا علیه السلام تامین اجتماعی قم با ۱۲۵ تخت مصوب و ۱۱۷ تخت فعال در سال گذشته با ۶/۶ درصد از تخت های استان قم به بیش از ۱۶ درصد نیاز خدمات بستری ،خدمت رسانی کرده است.

دکتر سید مهدی محصل با اشاره به جمعیت بیش از ۸۴۰ هزار نفری بیمه شدگان در استان و ضرورت توسعه تخت های بستری تامین اجتماعی در استان قم اظهار داشت : ضریب اشغال تخت بیمارستان تامین اجتماعی قم در سال گذشته بیش از ۷۴ بود که بیشترین بستری با ۳ هزار و ۱۹۵ بیمار در بخش زنان و زایمان و هزار و ۸۹۸ بستری در بخش جراحی عمومی بوده است.

مدیر درمان استان قم با اشاره به انجام بیش از ۷ هزار عمل جراحی در بیمارستان امام رضا علیه السلام گفت: اعمال جراحی ارتوپدی وچشم نیز با بیش از دو هزار عمل جراحی از دیگر خدمات مهم بیمارستان امام رضا علیه السلام در ابعاد جراحی های بزرگ و متوسط را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است : بیمارستان امام رضا علیه السلام به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت جاده ای ۱۷ استان ، در سال گذشته بیش از ۳۰هزار بیمار را از طریق اورژانس پذیرش کرده است که نشاندهنده اورژانس پر کار در خدمت رسانی به بیماران تصادفی و بیماران داخلی است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=13653
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها