تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

توزیع ۵۵۳ هزار تُن کالای اساسی در قم

  • کد خبر : 13831
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
توزیع ۵۵۳ هزار تُن کالای اساسی در قم
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی قم گفت: با اهتمام دولت مردمی، طی سه‌سال گذشته در راستای تامین امنیت غذایی مردم، بیش از ۵۵۳ هزار تُن انواع کالای اساسی شامل برنج، شکر و گندم در این استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، سعید محمدی بیان داشت: در همین رابطه در سال ۱۴۰۰، ۶ هزار و ۳۶۸ تُن برنج، پنج هزار و ۵۴۵ تُن شکر و ۱۶۴ هزار و ۳۰۰ تُن گندم برای مصرف مردم در قم توزیع شد. این میزان در سال ۱۴۰۱ به ترتیب برای برنج ۶ هزار و ۳۰۰ تُن، شکر هفت هزار و ۹۱۹ تُن و گندم ۱۷۳ هزار و ۲۴۹ تُن بوده‌است. همچنین در سال ۱۴۰۲، پنج هزار و ۳۴۰ تُن برنج، سه هزار و ۲۵۴ تُن شکر و ۱۸۰ هزار و ۹۸۸ تُن گندم در این استان توزیع گردید.

وی افزود: در سال جاری نیز روند تامین، تدارک و توزیع کالاهای اساسی برای تنظیم بازار استان و پاسخ به نیاز مردم به خوبی درجریان است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد؛ اداره کل غله و خدمات بازرگانی قم با همکاری سایر دستگاه‌های متولی، وضعیت موجودی کالاهای اساسی در بازار استان را به صورت مستمر رصد می‌کنند و بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های لازم برای حمل و توزیع کالاهای مورد نیاز را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: این روند کنترل و مدیریت کالاهای اساسی در خصوص گندم که عامل تامین کننده قوت غالب مردم یعنی نان است با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود و ما علاوه بر خرید تضمینی گندم کشاورزان قمی مازاد نیاز استان به این محصول را از طریق واردات محصول با کیفیت از سایر نقاط تامین می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=13831
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها