تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

تمامی نیروگاه‌ها با آمادگی ۱۰۰ درصدی در حال تولید برق هستند

  • کد خبر : 13983
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
تمامی نیروگاه‌ها با آمادگی ۱۰۰ درصدی در حال تولید برق هستند
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: در فصل گرم سال جاری تمامی نیروگاه‌های کشور با آمادگی ۱۰۰ درصدی در حال تولید برق هستندو نیروگاه‌های جدید با پیگیری‌های به عمل آمده در مدار قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، همایون حائری در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم برای افزایش ظرفیت تولید برق گفت: با شروع دولت سیزدهم وزارت نیرو برنامه‌ریزی‌هایی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را به عمل آورد تا بتوانیم با یکسری برنامه‌های مدون و مشخص ناترازی‌های به وجود آمده را ابتدا کنترل کنیم و سپس کاهش دهیم.

معاون برق و انرژی وزارت نیرو در همین رابطه ادامه داد: در کنار برنامه‌های سالانه و ۴ ساله که در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت اجرایی کردیم، همچنین تلاش کردیم برنامه‌ای بلندمد برای آینده صنعت برق در ۲۰ سال آینده، داشته باشیم که تمرکز ویژه آن بر روی توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر است.

وی در خصوص برنامه‌های کوتاه مدت وزارت نیرو برای تولید برق توضیح داد: از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۰ برنامه‌های کوتاه مدت را با ۱۰۰ اقدام اجرایی شروع کردیم و به گونه‌ای عمل کردیم که بتوانیم تابستان سال ۱۴۰۱ را تحت کنترل قرار دهیم و با کاهش ناترازی‌ها شرایط خوبی را برای مصرف‌کنندگان رقم بزنیم.

حائری در ارتباط با جزئیات ۱۰۰ اقدام راهبردی برای عبور موفق از اوج بار سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: این ۱۰۰ اقدامی که برای سال ۱۴۰۱ تعریف شد و برنامه‌ریزی لازم به عمل آمد ناظر بر بخش تولید، توزیع و مصرف‌کننده‌ها بود که خوشبختانه در نتیجه این اقدامات توانستیم تابستان سال ۱۴۰۱ را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه با تجربیاتی که از ۱۰۰ اقدام درعبور از سال اول دولت در بخش برق موفق عمل شده بود، برنامه دومی به عنوان ۱۴۰ اقدام از ابتدای مهرماه سال ۱۴۰۱ رقم خورد، افزود: با انجام این ۱۴۰ اقدام که ناظر بر برنامه‌های تولید، مصرف و توزیع برق بود توانستیم اوج بار سال ۱۴۰۲ را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=13983
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها