تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

رشد ۵۶ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در ۴ ماهه سال جاری

  • کد خبر : 14016
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
رشد ۵۶ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در ۴ ماهه سال جاری
معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد ترانزیت خارجی از مسیر ایران در ۴ ماهه سال جاری با رشدی ۵۹ درصدی به ۷.۶ میلیون تن رسید.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل لز روابط عمومی گمرک ایران، ، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد ترانزیت خارجی از مسیر ایران به ۷٫۶ میلیون تن رسید. همچنین ترانزیت خارجی از مسیر ایران در ۴ ماهه سال جاری با ۵۸٫۵ درصد افزایش به ۷ میلیون و ۶۲۲ هزار تن رسید.

دکتر رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک ایران با اعلام این مطلب گفت: گمرک پیرانشهر در استان آذربایجان غربی با ۶۶۱ درصد افزایش در ۴ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیشترین رشد را در بین گمرکات مبدا ترانزیتی داشته است.

رضوانی‌فر افزود: پس از گمرک پیرانشهر، بیشترین افزایش ترانزیت خارجی از مبدا گمرکات سرخس، پرویز خان و باشماق بود که در این مدت به ترتیب ۲۸۶، ۱۹۷ و ۱۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در ۴ ماهه ۱۴۰۳ بیشترین حجم ترانزیت خارجی از مبدا گمرک پرویزخان انجام گرفت، اظهار داشت: در این مدت ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه ترانزیت خارجی شده است و گمرکات منطقه ویژه شهید رجایی، باشماق، بازرگان و پیرانشهر در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14016
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها