تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در تهران/وداع با اسماعیلِ فلسطین

  • کد خبر : 14066
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در تهران/وداع با اسماعیلِ فلسطین
مردم ایران امروز چه باشکوه و خوب مهمان عزیزشان را بدرقه کردند و چقدر وداع تلخ ایت مردم با شهید قدس دیدنی بود.

صهیونیست‌ها فکر می‌کنند می‌توانند با ترور هنیه ما را متوقف کنند

خلیل الحیه عضو ارشد حماس در مراسم تشییع پیکر شهید هنیه اظهار کرد: شعار اسماعیل هنیه که به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی بود را همچنان جاودان خواهیم داشت.

عضو ارشد حماس افزود: تا ریشه‌کنی رژیم صهیونیستی به راه خود ادامه خواهیم. پیمان می بندیم که ملت آواره فلسطین را به سرزمین خود بازگردانیم و دولت مستقل تشکیل بدهیم.

 اسماعیل ما قربانی شد

سردار علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه مراسم تشییع شهید هنیه گفت: اسماعیل ما قربانی و ذبیح الله شد و اسوه ای شد برای جبهه مقاومت. حادثه شهادت ایشان فقط با شهادت حاج قاسم قابل مقایسه است و یک بار دیگر همانند شهادت حاج قاسم ما داغ دار شدیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: همه جبهه مقاومت خونخواه ایشان خواهد بود؛ هر چند که امروز جبهه مقاومت در مرحله عمل و دشمن صهیونست در مرحله واکنش است‌.

مسلمانان در راه مقاومت و حمایت از فلسطین کوتاه نیایند

آیت‌الله محمدحسن اختری مسئول دفتر فلسطین در تهران نیز در حاشیه مراسم تشییع اسماعیل هنیه گفت: ما همچنان که در طول دوره مقاومت و سال‌های انقلاب شاهد بودیم، شهادت رهبران، بزرگان و پرچمداران جامعه، همواره مقاومت را قوی‌تر و گسترده‌تر می‌کند و مردم را مصمم‌تر می‌شوند.

مسئول دفتر فلسطین بیان کرد: پیام خون این شهیدان به مسلمانان این است که در راه مقاومت و حمایت از فلسطین کوتاه نیایند و در برابر رژیم صهیونیست با تمام توان مقاومت کنند که نابودی اسرائیل تحقق پیدا کنند.

 

ایران درس پشیمان کننده‌ای به رژیم صهیونیستی خواهد داد

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه هم گفت: به نظر می‌رسد که اسرائیل به روز‌های پایانی خود رسیده است و برای اینکه بتواند بقای خود را حفظ کند از هیچ جنایتی روی گردان نیست و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند جمهوری اسلامی ایران درس پشیمان کننده‌ای به رژیم صهیونیستی خواهد داد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: خون اسماعیل روی زمین نخواهد ماند چرا که ایشان مهمان ما بودند و بزدلانه توسط دشمن به خاک و خون کشیده شدند. ما اطمینان داریم که فرزندان غیور حزب الله در سراسر جهان هر کدام تبدیل به یک اسماعیل هنیه خواهند شد

حق دفاع دولت ایران از حریم خودش محفوظ است

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان نیز اظهار کرد: حق دفاع دولت ایران از حریم خودش محفوظ است و انشاالله پاسخ متناسبی به اتفاقی که افتاد، خواهد داد. یکبار دیگر دشمنان نظام اسلامی و دشمنان بشریت و انسانیت نشان دادند که در ارتکاب هر جنایتی، هیچ ابایی ندارند.

طحان نظیف تاکید کرد: طبیعتاً حق دفاع دولت ایران از حریم خودش محفوظ است و انشاالله پاسخ متناسبی به اتفاقی که افتاد، خواهد داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14066
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها