تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

پاسخگویی به ۹۷درصد شکایات در اتاق اصناف قم/کسب رتبه اول اتاق اصناف قم در رسیدگی به شکایات

  • کد خبر : 14069
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
پاسخگویی به ۹۷درصد شکایات در اتاق اصناف قم/کسب رتبه اول اتاق اصناف قم در رسیدگی به شکایات
رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان قم: اتاق اصناف قم با همکاری مجموعه بازرسی این اتاق توانسته به 97 درصد شکایات پاسخگویی داشته باشد که براساس آمار رسمی توانسته‌ایم رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهیم.

به گزارش ‌یایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم عباس جعفری با اشاره به عملکرد مجموعه اتاق اصناف و بازرسی این اتاق اظهار کرد: براساس آماری که در سامانه‌ها ثبت شده از ۱۴ اسفندماه تا نهم مردادماه اتاق اصناف توانسته ۶ هزار و ۵۲۶ عملیات بازرسی داشته باشد که از این تعداد ۴ هزار و ۶۵۶ مورد آن تخلفشان احراز نشده است. هزار و ۸۷۰ مورد نیز بعد از بازرسی تخلف آن‌‌ها محرز و درحال طی شدن مراحل بعدی هستند.

وی افزود: تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفین و سودجویان از سیاست‌های مهم مدیریت استان بوده و ما نیز در طول این مدت سعی کرده‌ایم با انجام بازرسی از کلیه واحدهای صنفی استان بازار آرامی را برای مردم و کسبه ایجاد کنیم.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان قم در ادامه با بیان اینکه هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف توانسته با تعامل با اتحادیه‌های صنفی اتفاقات مثبتی را در این مجموعه رقم بزند، عنوان کرد: حضور مدیران ارشد و عالی رتبه استانی در مجموعه اتاق و بررسی مشکلات اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی از مصادیق این اتفاقات مثبت هستند.

جعفری اتابک در ادامه گفت: در راستای این سیاست‌های تحول‌گرایی مجموعه اتاق اصناف با همکاری بازرسی اتاق توانسته به ۹۷ درصد شکایاتی که از سوی مردم مطرح شده بررسی و رسیدگی کند که براساس آمار نهادهای بالادستی در این شاخص اتاق اصناف قم توانسته رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی افزود: کسب رتبه اول کشوری در پاسخگویی به شکایات افتخار بزرگی بود که توسط مجموعه بازرسی و اتاق اصناف کسب شد و حتی در آخرین جلسه‌ تنظیم بازار استان مورد تقدیر آقای دکتر آقامیری استاندار قم قرار گرفت.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان قم در پایان عنوان کرد: مجموعه بازرسی اتاق، اتحادیه‌ها و هیئت رئیسه جدید همگی به دنبال این هستیم بازار آرام و کم التهابی را برای مردم شریف قم فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14069
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها