تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به مناسبت روز خبرنگار

  • کد خبر : 14098
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به مناسبت روز خبرنگار
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با صدور پیامی 17 مردادماه سالروز گرامیداشت روز خبرنگار را به اهالی مطبوعات و رسانه های جمعی تبریک گفتند.

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امیر علی عمو زاده  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با صدور پیامی ۱۷ مردادماه سالروز گرامیداشت روز خبرنگار را به اهالی مطبوعات و رسانه های جمعی استان قم تبریک گفتند.

سوگند به قلم و آنچه می­نگارد

تهیه، تولید و انتشار اخبار و اطلاع­رسانی در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی جامعه، اقدامی ارزشمند و تعهدی سنگین است که مسئولیت آن بر دوش خبرنگاران پرتلاش بی­منت نهاده شده تا با همت مضاعف و کار بی­وقفه خویش، پویایی، دانایی، نشاط و بالندگی را برای جامعه به ارمغان بیاورند و در مسیر رسالت رسانه­ای با تمام ناهمواری­ها، ناملایمات و دشواری­ها استوارانه بایستند. ایستادگی که باعث شد تا ۱۷ مردادماه به پاس زحمات فعالان این عرصه به نام روز خبرنگار مزین شود. خبرنگارانی که قلم­هایشان بیان حقیقت، دل­هایشان طعم صداقت و وجودشان منشا گریز از جهالت است.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است ، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه با جان و دل قدم در میانه میدان می گذارند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند،که همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .

  اینجانب به بهانه هفدهم مردادماه سالروز گرامیداشت روز خبرنگار مراتب قدردانی و سپاس خود را از مجاهدت و فداکاری های اصحاب جریده و قلم در دیار کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) در اعتلای فرهنگ ایران عزیز اعلام می دارم و از درگاه ایزد منان سلامتی و بهروزی روزافزون برای تمامی فعالان جامعه رسانه ای استان قم آرزو مینمایم

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14098
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها