تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

حدود ۳۱۵ هزار دانش آموز قمی به استقبال سال تحصیلی جدید می روند

  • کد خبر : 14242
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۴
حدود ۳۱۵ هزار دانش آموز قمی به استقبال سال تحصیلی جدید می روند
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به این که در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، حدود ۳۰۵ هزار دانش آموز در مدارس استان قم مشغول به تحصیل بودند بیان کرد: پیش بینی می شود سال تحصیلی جدید استان با حضور حدود ۳۱۵ هزار دانش آموز همراه باشد.

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس استان قم، علیرضا رحیمی که امروز در آیین افتتاحیه مدرسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه این مدرسه در منطقه خیابان حکمت جنوبی (شیخ آباد) و در محدوده ناحیه دو آموزش و پرورش قم سخن می گفت با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با خیر مقدم به حاضران در مراسم اظهار کرد: ان شاء الله ۱۲ پروژه جدید آموزشی در ایام آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: طی سه سال اخیر، حدود ۱۴۰ پروژه آموزشی، تربیتی و ورزشی که البته عموما مدارس بزرگ مقیاس یعنی با حداقل ۱۲ کلاس درس بودند، در سطح استان به دانش آموزان عزیز تقدیم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با یادآوری این که در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، حدود ۳۰۵ هزار دانش آموز در مدارس استان ثبت نام کردند افزود: پیش بینی می کنیم این تعداد در سال تحصیلی پیشِ رو به حدود ۳۱۵ هزار دانش آموز برسد.

وی با اشاره به این که رئیس جمهور جدید در مراسم تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش، اولویت نخست کشور را عرصه آموزش و پرورش دانست تصریح کرد: این بیان رئیس جمهور محترم امیدوارکننده است.

رحیمی در ادامه به مدرسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توجه داد و ابراز کرد: این مدرسه از محل اعتبارات بازآفرینی ساخته شده و البته دو مدرسه دیگر یعنی مدرسه حضرت ثامن الحجج (ع) و مدرسه شهید ناصر شهریور نیز از محل همین اعتبارات در استان قم در دست احداث است که امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از این دو مدرسه هم باشیم

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14242
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها