تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

فروشگاه‌های اینترنتی صلاحیت توزیع بهداشتی گوشت را ندارند

  • کد خبر : 14377
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
فروشگاه‌های اینترنتی صلاحیت توزیع بهداشتی گوشت را ندارند
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشتی خام (سفید و قرمز) استان تهران گفت: زنجیره توزیع گوشت خام با استفاده از ظرفیت افراد متخصص ساماندهی شده است و گوشت با رعایت کامل نکات بهداشتی توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، ، محسن عباسی با بیان اینکه هدف از تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشت، ساماندهی واحدهای توزیع گوشت در استان تهران بوده است، گفت: پیش از راه‌اندازی این انجمن شاهد حضور افراد فاقد صلاحیت و بدون شناسنامه سلامت در این صنف بودیم که اقدام به توزیع گوشت‌های ناسالم می‌کردند.

وی ادامه داد: در قالب تعامل با دامپزشکی گواهی عضویت برای اعضای صنف صادر شده که از این طریق محل فعالیت و نام نشان صنفی آنها مشخص است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی توزیع کنندگان گوشتی خام (سفید و قرمز) استان تهران با بیان اینکه تمامی فرآورده‌های گوشتی خام در سطح استان تهران توسط اعضای این انجمن و افراد دارای صلاحیت توزیع می‌شود، گفت: این انجمن دارای مجوز از سازمان‌های مربوطه است و از طریق واحدهای تولیدی گوشت و اقلام پروتئینی با کیفیت بالا در سریعترین زمان ممکن و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده اصلی می‌رسد.

عباسی یادآور شد: در زمان‌های خاص از جمله عید نوروز، ماه رمضان، ماه محرم و صفر اقلام پروتئینی به شکل ویژه و با قیمت مناسب‌تر بین مصرف کنندگان توزیع می‌شود.

وی افزود: انجمن‌ توزیع کنندگان گوشت خام با استفاده از نخبگان و واحدهای صنفی مجاز و مجهز توانایی دارد تا گوشت گرم داخلی را همانند گوشت‌های وارداتی توزیع کنند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14377
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها