تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

تغییر نظام ارزیابی عملکرد استان‌ها در موضوع مسکن

  • کد خبر : 14390
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
تغییر نظام ارزیابی عملکرد استان‌ها در موضوع مسکن
وزیر راه و شهرسازی گفت: عدد سازی مسکن بس است، باید حواسمان باشد که در ازای آمارهایی که ارائه می‌دهیم، چهار سال دیگر باید پاسخگو باشیم.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، ، امروز (دوشنبه، ۲ مهر) نخستین جلسه فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی با مدیران راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور در خصوص پیگیری موضوعات مرتبط با مسکن و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

وزیر راه و شهرسازی بیش از یک ساعت مستمع سخنان این مدیران بود و در نهایت خطاب به آنان گفت: «تولید مسکن» تکلیفی است که از سال‌های قبل شروع شده و در دولت چهاردهم نیز نیز سرلوحه بخشی از مهمترین اقدامات وزارت راه است. مردم عزیز ما مستحق خانه دار شدن هستند. اگرچه دولت عوض شده اما به یک میلیون متقاضی که برای مسکن در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کرده‌اند و شرایط لازم را داشتند؛ تعهد داریم که برایشان مسکن تهیه کنیم. از این میزان ثبت نامی، ۷۵۰ هزار نفر مبالغی را هم واریز کرده‌اند. این تعهد به ما ارث رسیده و باید با جدیت آن را محقق کنیم. در بخش مسکن و تعهدی که به مردم داریم، شوخی نداریم و هیچ اهمالی در این خصوص پذیرفته نیست.

عدد سازی بس است!

صادق با انتقاد از ارائه برخی آمارهای غیرواقعی در ظرفیت تولید مسکن؛ ادامه داد: الان نمی‌توانیم به مردم بگوییم که آمارها با واقعیات مطابقت ندارند. مردم مقصر نیستند. باید با جدیت به تکالیفی که برای ما در مسکن سازی ایجاد شده بویژه در متن برنامه هفتم، بپردازیم.

وی با بیان اینکه «مردم عزیز ما خسته‌تر و رنجورتر از آن هستند که در خصوص مهمترین نیاز آنها یعنی سرپناه، آمار سازی شود»؛ تصریح کرد: «عدد سازی بس است. همه ما باید حواسمان باشد که در ازای آمارهایی که الان ارائه می‌دهیم؛ چهار سال دیگر باید پاسخگو باشیم. پس گزارشات از وضع موجود، باید واقعی ارائه شود».

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14390
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها