تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

برگزاری ۸۰ برنامه به مناسبت ایام معصومیه در قم

  • کد خبر : 14393
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
برگزاری ۸۰ برنامه به مناسبت ایام معصومیه در قم
معاون فرهنگی حرم‌ مطهر حضرت معصومه(س) گفت: برگزاری بیش از ۸۰ عنوان برنامه در حوزه فرهنگی به مناسبت ایام معصومیه که از سالروز ورود کریمه اهل بیت به شهر قم آغاز می‌شود، در این استان برنامه‌ریزی شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد مشرف روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: برنامه‌ریزی‌های متعددی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان شکل گرفته است تا شاهد برگزاری برنامه‌های فاخر باشیم و در همین راستا خدمات شایسته‌ای نیز به زائران ارایه شود.

وی با بیان اینکه امسال شعار «قم جهانشهر تمدنی اهل‌بیت(ع)» برای ایام معصومیه انتخاب شده، اضافه کرد: به واسطه حضور حضرت معصومه(س)، قم ظرفیت جهانشهر شدن را پیدا کرده و فرهنگ، تمدن و علم از این شهر به سایر سرزمین‌های اسلامی منتشر می‌شود.

وی گفت: سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم ۲۳ ربیع‌الاول مصادف با ۶ مهرماه است و سالروز شهادت آن حضرت در روزهای ۱۰، ۱۱ و ۱۲ ربیع‌الثانی مصادف با ۲۳، ۲۴ و ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود که در این ۱۷ روز دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های متنوع و خوبی برگزار خواهند کرد.

رییس ستاد آیین‌های فاطمی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به برگزاری بیش از ۸۰ عنوان برنامه فرهنگی در ایام معصومیه، بیان کرد: تبلیغات و فضاسازی شایسته در حرم کریمه اهل‌بیت(س) توسط خادمان و در سطح شهر نیز توسط کارکنان شهرداری انجام می‌شود.

مشرف افزود: برنامه‌ها صبح پنجشنبه پنجم مهرماه با برگزاری آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س) و سخنرانی تولیت در شبستان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری برنامه جشن خانوادگی در میدان آستانه، برگزاری دسته شادی از چهارراه معصومیه تا حرم مطهر، اجتماع چهارهزارنفری دانش‌آموزی با عنوان «سلام همسایه» روز یکشنبه ۹ صبح در شبستان حرم، تجلیل از قهرمانان و نخبگان علمی و ورزشی، نشست علمی با موضوع بررسی نقش حضرت و برکات حضور ایشان در شهر قم و آیین معرفی و رونمایی از کتاب‌هایی با موضوع حضرت معصومه(س) و خاندان موسی بن جعفر(ع) از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده‌است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14393
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها