تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

هفت هزار بازدید از جایگاه‌های عرضه و مصرف‌سوخت طی نیمه نخست امسال در قم انجام شد

  • کد خبر : 14430
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳
هفت هزار بازدید از جایگاه‌های عرضه و مصرف‌سوخت طی نیمه نخست امسال در قم انجام شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: در ۶ ماهه اول امسال هفت هزار مورد بازدید کنترلی از جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و CNG و دیگر مراکز عرضه فرآورده‌های نفتی توسط واحدهای مختلف این منطقه انجام شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی قم، محمدرضا حصیری روز دوشنبه در گفت وگویی با بیان اهمیت کنترل و نظارت بر عرضه سوخت و ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی درقم  افزود: مطابق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جایگاه‌های عرضه سوخت استان از لحاظ کمّی و کیفی به طور مستمر و سرزده ارزیابی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این بازدیدها در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت است، تصریح کرد: به‌منظور حمایت و صیانت از حقوق شهروندی، افزون بر کنترل کمی فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت مایع، این فرآورده‌ها از لحاظ کیفی نیز نمونه‌برداری و آزمایش‌های لازم روی آن انجام می‌شود.

وی افزود:در همین حال فعال‌بودن مراکز پخش فرآوردهای نفتی و میزان موجودی آنها نیز به‌صورت مستمر مورد بازدید قرار می‌گیرد و چنانچه واحدی غیرفعال یا سوخت مازاد بر مصرف ذخیره کرده باشد مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.

حصیری یادآور شد: شهروندان می‌توانند شکایات، پیشنهادها، انتقادها و نظرهای خود را در خصوص خدمات سوخت‌رسانی، کیفیت و کمیت انواع فرآورده‌های نفتی با مرکز پاسخگویی ۰۹۶۲۷ در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=14430
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها