تاریخ : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص در قم

  • کد خبر : 9521
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۰۱
ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص در قم

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص در استان قم بیان کرد: پوشش بیمه‌ای بدون پرداخت حق بیمه، حذف نظام ارجاع برای این گروه از بیمه‌شدگان در صندوق روستائیان ، حذف دوره انتظار برای دریافت دفترچه بیمه المثنی از بدو تأسیس سازمان و پوشش بیمه‌ای رایگان بدون […]

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با اشاره به ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص در استان قم بیان کرد: پوشش بیمه‌ای بدون پرداخت حق بیمه، حذف نظام ارجاع برای این گروه از بیمه‌شدگان در صندوق روستائیان ، حذف دوره انتظار برای دریافت دفترچه بیمه المثنی از بدو تأسیس سازمان و پوشش بیمه‌ای رایگان بدون انجام ارزیابی وسع از آغاز سال ۹۸ از اقداماتی است که برای این گروه انجام‌شده است.

دکتر محمد رضا فخاریان قمی در حاشیه  رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت به میزبانی اداره کل بیمه سلامت استان یزد و با حضور استان قم و چند استان دیگر که بصورت ویدئو برگزار شد اظهار داشت: رزمایش سایبری بیمه سلامت به‌صورت ویدیو کنفرانس و به جهت حضور بیمه سلامت در بستر برخط و استفاده از روش‌های نوین اطلاع‌رسانی منطبق با دست آورده‌ای این شیوه اطلاع‌رسانی در افزایش خدمت به جامعه هدف انجام شد.

وی گفت: رزمایش سایبری بیمه سلامت با تکیه‌بردانش روز و بمنظور استفاده حداکثری از بستر فضای مجازی و شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی و بمنظور افزایش کیفیت خدمات بیمه‌ای به بیمه شدگان ،مراکز وموسسات طرف قرارداد انجام میشود.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم با بیان اینکه استفاده از توان رسانه در فرهنگ‌سازی، مطالبه گری و تسریع در انجام خدمات بیمه‌ای از اهداف اصلی رزمایش بیمه سلامت بوده که موجب تقویت اطلاع‌رسانی به جهت ترویج فرهنگ استفاده از خدمات بیمه‌ای میشود گفت: ازدیگراهداف این رزمایش میتوان به  ادامه استحقاق سنجی بیمه‌شدگان در مراکز درمانی دولتی ـ دانشگاهی اشاره کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان قم در خصوص اعتبارات تخصیص‌یافته افزود: در سال گذشته از مجموع اعتبارات مصوب دولت، ۷۸ درصد آن به سازمان بیمه سلامت تخصیص داده شده است .

دکتر فخاریان قمی بیان کرد: بودجه مصوب هیئت دولت برای امسال در حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون می‌بایست چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بابت سه ماه از محل یارانه‌ها تأمین می‌شده اما تنها حدود۲۸۷۰ میلیارد تومان تخصیص داده‌شده است.

وی گفت: هزینه بستری‌ها در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود هشت درصد کاهش پیداکرده و توانستیم زیان انباشته را به میزان ۵۰ درصد کاهش بدهیم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9521
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها